Project information
Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích
(B-Behavioral)
- Project Identification
- 1674/2018
- Project Period
- 1/2019 - 12/2021
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Industry and Trade of the CR
- MU Faculty or unit
- Faculty of Economics and Administration
- Cooperating Organization
-
B-inside s.r.o.
- Responsible person Ing. Petr Fusek
- Responsible person Tomáš Soukup, Ph.D.
- Responsible person Ing. Darina Fusková
- Responsible person Ing. Michaela Andrýsková
- Responsible person Ing. Martina Manethová
- Responsible person Bc. Ivona Michalčíková
Cílem projektu je přenos poznatků behaviorální ekonomie do marketingového průzkumu a marketingu na firemních (B2B) trzích. Behaviorální ekonomie staví na opuštění premisy racionálního člověka a věnuje soustředěnou pozornost psychologickým, kognitivním, emocionálním, kulturním a sociálním faktorům, které ovlivňují ekonomické rozhodování jednotlivců i institucí.
Sustainable Development Goals
Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.
Publications
Total number of publications: 2
2024
-
The Application of Behavioral Insights into B2B Market Research
The Journal of Applied Behavioral Science, year: 2024, volume: 60, edition: 2, DOI
2023
-
Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?
Year: 2023, type: Popularization text