Moc ve výuce: perspektiva smíšeného výzkumu

Warning

This publication doesn't include Faculty of Medicine. It includes Faculty of Education. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

LOJDOVÁ Kateřina

Year of publication 2018
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Attached files
Description Vyžádaná přednáška Moc ve výuce: perspektiva smíšeného výzkumu v rámci seriálu workshopů pro doktorandy v jarním semestru 2018 na PedF MU. Anotace: Moc učitele spočívá v ovlivňování postojů a jednání žáků, proto ji lze chápat jako jádrovou oblast výukového procesu. V tomto workshopu se zamyslíme nad rozdíly mezi mocí a autoritou a popíšeme mocenské báze učitele, které vysvětlují, proč žáci (ne)plní učitelovy pokyny. Problematika moci ve školní třídě bude ilustrována na ukázkách z výzkumu studentů učitelství na praxi, který jsme realizovali ve smíšeném designu. Účastníci workshopu se seznámí s dotazníkem meřícím báze moci učitele a s možnostmi propojování kvantitativních a kvalitativních dat.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info