Informace o projektu
Podpora žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
- Kód projektu
- MUNI/A/0989/2015
- Období řešení
- 1/2016 - 12/2016
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
- prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Kristýna Bělohlávková
- doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Dana Dlouhá, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Kateřina Furiková, Ph.D.
- PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Pavlína Grác Livňanská
- PhDr. Mgr. et Mgr. Robin Horák
- PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Mgr. Barbora Ilgnerová
- PhDr. Mgr. et Mgr. Nora Jágerová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D.
- doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Mgr. Tereza Krčmářová
- Mgr. Martin Kučera
- Mgr. Petra Odehnalová
- doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Mgr. Petra Segeťová
- Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.
- Mgr. Kristina Šimečková
- Mgr. Kateřina Štrausová, DiS.
- Mgr. Veronika Uhrová
- PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D.
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
- Mgr. Petr Vybíral, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Projekt specifického výzkumu je zaměřen na problematiku podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. Výzkumné aktivity realizované v rámci specifického výzkumu navazují na Výzkumný záměr "Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání" ID – 0021622443, který byl řešen na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity.
Cílem projektu specifického výzkumu je analyzovat možnosti podpory a edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci inkluzivního vzdělávání.
Publikace
Počet publikací: 50
2017
-
Informovanost veřejnosti o afázii
Rok: 2017, druh: Další prezentace na konferencích
-
Názory občanů České republiky na vzdělávání v oblasti výživy
Hygiena, rok: 2017, ročník: 62, vydání: 2
-
Schopnost psaní nedominantní končetinou u dospělé populace
Rok: 2017, druh: Další prezentace na konferencích
-
Životní příběhy pěti klientů výchovného ústavu
Život ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané ve dnech 7.–8. září 2017, rok: 2017
2016
-
Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání, vydání: 1. vydání, rok: 2016, počet stran: 10 s.
-
Facilitační přístupy při využití systémů AAK
Rok: 2016, druh: Vyžádané přednášky
-
Inkluze jako cesta k předcházení rozvoji problémů v chování
Rok: 2016, vydání: Vyd. 1., počet stran: 174 s.
-
Inkluze jako cesta k předcházení rozvoji problémů v chování
Rok: 2016, druh: Editorství odborné knihy
-
Inkluze jako cesta k předcházení rozvoji problémů v chování
Rok: 2016, druh: Editorství odborné knihy
-
Onemocnění štítné žlázy v dětském věku
Řízení školy: Speciál pro MŠ, rok: 2016, ročník: 10/2016, vydání: 5