The use discourse analysis in the process of evaluation of history textbooks

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Využití diskursivní analýzy v procesu evaluace učebnic dějepisu
Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Local, National and Transnational Identities in Textbooks and Educational Media
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova discourse; discourse analysis; evaluation; history textbook
Popis Obsah textu nás seznamuje s možnostmi využití diskursivní analýzy jako výzkumné metody v rámci kvalitativního výzkumu. Práce se zaměřuje na téma evaluace učebnic dějepisu pro žáky ZŠ. Cílem je zmapovat možnosti diskursivní analýzy jako verifikačního nástroje pro zjišťování didaktické efektivity učebnic dějepisu v souvislosti s formováním hodnot a postojů žáků základních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info