Provázanost spolupráce učitelů se sociálními pracovníky z nízkoprahového zařízení pro děti a mládež
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | low-threshold services for children and teenagers;target group;difficult life situations;socialization;competences towards success at school |
Popis | Učitelé se v průběhu své praxe čas od času setkají s žákem, u kterého jsou nuceni nahrazovat některé funkce rodiny. To může jejich práci v mnohém ztěžovat. Přitom existují instituce, se kterými mohou za určitých okolností spolupracovat v případě dětí, se slaběji rozvinutými sociálními kompetencemi. Jednou z možností jsou nízkoprahová zařízení pro děti a mládež (NZDM). Příspěvek informuje o práci těchto zařízení. |
Související projekty: |