Sociální interakce žáků se zrakovým postižením v kontextu integrativního vzdělávání

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

NOVÁKOVÁ Zita

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M.; Vojtová, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevyhodněním: Education of Socially Diadvantaged Students
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova social inclusion; integrative education; social competence; social interaction; student with visual impairment; emotional and behavioural disorders; pervasive developmental disorder; stereotypical behaviour
Popis Článek je součástí výstupu z výzkumného záměru. Zabývá se problémy žáků se zrakovým postižením v sociální interakci. Důraz je kladen na sociální kompetence žáků v souvislosti s poruchami chování, které plynou z těžkého zrakového postižení. Integrativní vzdělávání poskytuje přirozené prostředí, kde mohou být sociálněinterakční dovednosti žáků podporovány.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info