Identification and taxonomy of the West Palaearctic species of Tachina Meigen (Tachinidae, Diptera) based on male terminalia and molecular analyses.

Název česky Determinace a taxonomie západopalaearctických druhů rodu Tachina Meigen (Tachinidae, Diptera) založená na samčích terminaliích a molekulárních analýzách.

NOVOTNÁ Hana VAŇHARA Jaromír TÓTHOVÁ Andrea MURÁRIKOVÁ Natália BEJDÁK Petr TKOČ Michal ROZKOŠNÝ Rudolf

Rok publikování 2009
Časopis / Zdroj Entomologica Fennica

Obor Zoologie
Klíčová slova West Palaearctic Tachina; Tachinidae; male postabdomen; molecular markers mitochondrial 12S rRNA and 16S rRNA; taxonomy
Popis Byly popsany samčí postabdominální struktury západopalearktických druhů rodu Tachina. Byl zpracován nový určovací klíč. Znaky jsou ilustrovány originálními pérovkami a "deep focus" mikrofotografiemi, některé z nich poprvé. Výsledky jsou dokumentovány molekulárními analyzami založenými na COI, Cytb, 12S a 16S rDNA.