Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro zdraví a udržitelný rozvoj na základní škole. Modelové téma Pokojové rostliny

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JEDLIČKOVÁ Helena

Rok publikování 2008
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární vzděláváni. Projekt Biologie pro život a zdraví je realizován na Katedře biologie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Výzkum je zaměřen na vzdělávání pro trvale udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě. Ukazuje se, že profesionalita učitele pro primární školu se musí opírat o řadu kompetencí, zejména o schopnost reflexe, kritického myšlení a akční výzkum. Psychodidaktický model výuky na principu situačního učení, reflexe a akčního výzkumu byl nazván Dynamický model zkušenostního učení. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Dynamický model zkušenostního učení v projektu Biologie pro život a zdraví. Odpovídá na otázku jak učit integrované téma Pokojové rostliny pro život a zdraví?
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info