Edukativní přístup k získávání specifický kompetencí v pregraduální přípravě speciálních pedagogů

Varování

Publikace nespadá pod Lékařskou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VÍTEK Jiří

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Klenková, J., Vítková, M. (eds.). Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova neurology epilepsy pupil with special educational needs pupils with special educational needs
Popis Stať je zaměřená na analýzu potřeb studentů učitelství pro základní a střední školy se studijním oborem speciální pedagogika při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně se zdravotním postižením a chronickým onemocněním, v komparaci s poznatky studentů bez studijního oboru speciální pedagogika, s cílem navrhnout na základě výsledků výzkumného šetření optimální řešení pro zvýšení jejich odborných kompetencí v oblasti speciálně pedagogické podpory žáků s epilepsií, diferencovaně podle potřeb jednotlivých skupin studentů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info