Izobraževanje na Češkem po okvirnih izobraževalnih programih za življensko okolje in trajnostni razvoj
Název česky | Vzdělávání v České republice dle rámcových vzdělávacích programu pro životní prostředí a trvale udržitelný rozvoj |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2006 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Naravoslovje za otroke s posebnimi potrebami |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | EDUCATION FOR THE 21ST CENTURY. ENVIRONMENT. SUSTAINABILITY AND HEALTH |
Popis | Případová studie prezentuje část výzkumu, zabývající se implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrovaném didaktickém přírodovědném kurzu ve studijním programu Učitelství pro primární vzděláváni. Je součástí projektu Biologie pro život a zdraví, který umožňuje získávání zkušeností a osobnostní rozvoj studentů i pedagogů na Katedře biologie PdF MU v Brně. |
Související projekty: |