Osobností roku - Superson - je onkolog Pavel Šlampa

Špičkové značky již 12 let získávají ocenění CZECH SUPERBRANDS pro rok 2024 a každoročně je vyhlašován i speciální titul Superson - Osobnost roku. To letošní získal profesor MUDr. Pavel Šlampa, CSc, přednosta Kliniky radiační onkologie Masarykova onkologického ústavu a LF MU.

2. 10. 2024 Jana Majerová

Bez popisku

Na 12. ročníku slavnostního předávání ocenění Superbrands jsou oceňovány super značky, kteří jsou lídry v inovacích, jsou vzorem pro ostatní, mají vynikající renomé a stojí za nimi také silný příběh. Kromě firem jsou oceňovány i výjímečné osobnosti a organizace s výrazným přínosem pro společnost.

Na základě nominace odborné poroty a hlasování veřejnosti získal speciální titul Superson – Osobnost roku 2024 profesor MUDr. Pavel Šlampa, CSc. Vysoce uznávaný odborník v oboru radiační onkologie svůj profesní život zasvětil léčbě rakoviny pomocí moderních metod záření. Kromě péče o pacienty se věnuje také výzkumu a psaní odborných publikací, jež pomáhají vzdělávat nové generace lékařů. Díky svému přístupu k léčbě a hlubokému porozumění této složité disciplíně si získal respekt a uznání jak v české, tak mezinárodní lékařské komunitě.

Jak zůstává i přes náročné poslání plný optimismu a pozitivní energie? „Základem je pozitivní myšlení, přátelský vztah k spolupracovníkům a empatie k nemocným. A samozřejmě nepodléhat nebezpečí vyhoření, hlavně aktivním odpočinkem, vyrovnaným a tolerantním rodinným životem a koníčky,“ říka s typickým optimismem. A na co je během své bohaté kariéry nejvíc hrdý? „Především na to, že jsem za pomoci svých kolegů a kolegyň postupně vybudoval z běžného průměrného oddělení radioterapie pracoviště špičkové evropské úrovně, jež získal, jako první pracoviště v ČR na základě klinického auditu Mezinárodní atomové agentury (IAEA) statut Centra kompetencí IAEA.“


Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více, než 85 státech na 5 kontinentech.

Tribute Event 2024


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info