Operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prioritní osa: Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast podpory: Partnerství a sítě
1) Získané informace byly zajímavé.
- studenti opět zaujali pozitivní postoj k hodnocení získaných informací, celkově však výsledky dopadly ve srovnání s minulými pracovními dny hůře. Není to nijak dramatické, také vzhledem k faktu, že si "pohoršily" téměř všechny otázky rovnoměrně.
Mezi respondenty se objevil jeden, který měl negativnější pohled na hodnocení pracovních dnů, než ostatní, což se v datech také projevilo. V grafech je snadno identifikovatelný, jako jediný respondent (zaujímá 6% celkového hodnocení), který hodnotil na záporné škále. V druhé polovině dotazníku už byl umírněnější.
Teoretická část: 1,7
Praktická část: 1,3
2) Získané informace byly užitečné.
- stejně jako v předchozím případě pro studenty byly získané informace více zajímavé, než užitečné. Většina studentů se pohybuje v hodnocení kolem "spíše užitečné" až "užitečné". Vzhledem k tomu, že se druhého pracovního dne zúčastnili pouze studenti VUT Brno, zůstává otázkou, zda nejsou poskytované informace studenty LFMU a PřMU odlišně přijímány, nebo zda pro ně nejsou v jistém ohledu "užitečnější".
Teoretická část: 2,1
Praktická část: 1,8
3) Informace využiji i ve své budoucí profesi.
- většina studentů se zde domnívá, že ano, pevně přesvědčených je o tom 17%, nadpoloviční většina s tímto souhlasí a 22% s určitou nejistotou tvrdí, že spíše ano.
Průměr: 2,2
4) Hodnocení jednotlivých částí Pracovního dne Roche
- studenti zde měli za úkol ohodnotit jednotlivé část programu známkami jako ve škole. Zde jsou uvedeny výsledky seřazené od nejlepších po "nejhorší" – "nejhůře" dopadlo představení Assay marketing, následně odd. logistiky a finance.
Oproti minulým pracovním dnům je hodnocení opět o něco pesimističtější, avšak ne výrazně, což dokazují i průměry jednotlivých hodnocení, které nikde nedosáhly ani "známky" 2.
Nejvýraznější posun v hodnocení (bohužel k horšímu) je patrný v návštěvy jednotlivých oddělení, která se z průměru 1,0 dostala na 1,4, naopak si polepšilo PR.
Teoretická část: | |
Představení firmy Roche | 1,4 |
Molecular Diagnostics, Applied Science | 1,3 |
Medical marketing | 1,2 |
Professional Diagnostics | 1,6 |
Systémy řízení kvality | 1,3 |
Public Relations | 1,0 |
Oddělení logistiky a finanční odd. | 1,6 |
Assay marketing | 1,7 |
Praktická část: | |
Návštěva jednotlivých oddělení | 1,4 |
Praktické ukázky | 1,1 |
5) Slovní hodnocení:
- komentář uvedli až na jednoho studenta všichni (94%) – opět by uvítali více času na praktickou část, objevily se drobné připomínky k některým přednáškám a také zájem o informace týkající se integrace studentů na pracovní trh.
č. resp. | text |
---|---|
1 | líbily se mi pěkně připravené prezentace a program praktické části, bylo by dobré nechat více času na praktickou část |
2 | na pracovním dni Roche se mi líbilo vše |
3 | Celý den byl velice pěkný a byl pro mě velkým přínosem. Jen škoda, že na návštěvu jednotl. Oddělení nebylo více času. Všichni byli velice příjemní |
4 | Den byl plný zajímavých informací, ale bylo málo času na některé části, z praktických částí mě velice zajímaly některé části, ale to už asi záleží individuálně na každém, co ho zajímá. Ocenil bych tedy více informací z molekulární diagnostiky |
5 | Líbilo se mi všechno. Problémem bylo jen málo času na mnoho informací. Na pracovní den mohlo být více času. Uvítal bych nějakou přednášku z firmy u nás na fakultě VUT (na odborné téma) |
6 | Absolvovat pracovní den v Roche byla dobrá příležitost, jak si alespoň trochu udělat představu jak to v takové firmě chodí. Rozhodně to bylo přínosné. Momentálně mě nenapadá nic, co by se mělo změnit, resp. Zlepšit |
7 | Líbilo se mi, že jsme si mohli sami vyzkoušet ovládání některých zařízení |
8 | Dnešní den se mi velice líbil. Zaujal mě zájem pracovníků a snaha o přizpůsobení našemu oboru (technickému). Možná bych více ocenila možnost zařazení našeho oboru do praxe (firmy Roche). Děkujeme Vám za příjemně strávený den :) |
9 | Pracovní den Roche se mi velmi líbil, zvláště praktické ukázky u biochemického analyzátoru apod., nicméně bych ocenila více informací ohledně využití našeho oboru v praxi |
10 | |
11 | Praktická část výborná, vstřícnost zaměstnanců super, teoretická část příště poněkud zkrátit, celkem už jsem se ztrácel |
12 | Pracovní den byl pro nás velice přínosný, myslím, že jsme se dozvěděli spoustu užitečných informací. Zaměstnanci Roche byli příjemní, ochotní, snažili se pro nás udělat |
13 | Nejvíce se mi líbila ochota a profesionalita lidí z firmy i konkrétních úseků mě nejvíce zaujala sekce molekulární diagnostiky. Líbila se mi možnost podívat se na hardware analyzátoru. Pracovnímu dni nebylo co vytknout, sad jen projev přednášející hovořící o principech rekcí mezi antigenem a protilátkou byl trošku roztěkaný a míň srozumitelný. ale toto je maličkost, jinak to bylo perfektní, moc děkuji |
14 | Já jsem rád, že jsem se zúčastnil, tento kurz, resp. Exkurze, protože vím, jak to teďka chodí pracovně a je to strašně zajímavé |
15 | Velmi se mi líbila praktická část, kde jsme se dozvěděli zajímavé věci. Přístup všech zaměstnanců byl výborný a myslím, že se nám získané poznatky budou hodit. Na druhou stranu myslím, že v některých ohledech jsme byli podceněni - měli jsme již biochemii i molekulární biologii a vysvětlování principu antigen-protilátka mi přišlo pod naši úroveň |
16 | Velice se mi líbila věnovaná péče a ochota všech osob, které jsem potkal. Byla to velice zajímavá zkušenost o tom, jak taková velká firma funguje |
17 | Líbila se mi soutěž, protože je dobré určitým způsobem motivovat možné potencionální zaměstnance (a také stávající). Praktické ukázky byly dobře demonstrovány |
18 | Praktická prohlídka byla zajímavá. Vytktnout zde není co |
Pracovního dne se 26. 5. zúčastnilo celkem 18 studentů, všichni z VUT Brno. 11 studentek a 7 studentů, většinou z druhého ročníku.