Operační program vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prioritní osa: Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast podpory: Partnerství a sítě
1) Získané informace byly zajímavé.
- toto bezesporu platí pro všechny studenty, kteří se pracovního dne zúčastnili. Žádný z nich nevyjádřil negativní postoj. Praktická část pro ně byla zajímavější (což není nic nečekaného), ovšem i tak se průměry obou pohybují mezi "rozhodně zajímavé" a "zajímavé".
Teoretická část: 1,43
Praktická část: 1,14
2) Získané informace byly užitečné.
- ačkoli je evidentní, že informace byly pro studenty méně užitečné, než zajímavé, i tato otázka dosáhla velmi dobrých výsledků. Do "užitečnosti" informací, které si studenti z pracovních dnů odnesli, se jistě promítne jejich představa budoucího uplatnění (otázku na toto téma máme hned následující, ale existují myšlenkové procesy, které jsou nevyhnutelné). S ohledem na tento fakt jsou výsledky velmi dobré, neboť (ať už "rozhodně" nebo "spíše") užitečné byly bez výjimky pro všechny zúčastněné.
Teoretická část: 1,7
Praktická část: 1,4
3) Informace využiji i ve své budoucí profesi.
- s tímto tvrzením se opět všichni studenti ztotožňují, opět nebyla zaznamenána žádná negativní odpověď a stejně jako v předchozích případech se objevil jen jeden student, který si není tak docela jist, nicméně se kloní na souhlasnou stranu (mimochodem jedná se stále o toho stejného).
Průměr: 1,5
4) Hodnocení jednotlivých částí Pracovního dne Roche
- studenti zde měli za úkol ohodnotit jednotlivé část programu známkami jako ve škole. Zde jsou uvedeny výsledky seřazené od nejlepších po "nejhorší" - nejhorší známkou je zde 1,6, tedy mezi jedničkou a dvojkou, což pouze odráží i jinak výborné hodnocení ze strany studentů.
Teoretická část: | |
---|---|
Představení firmy Roche | 1,07 |
Molecular Diagnostics, Applied Science | 1,07 |
Medical marketing | 1,07 |
Professional Diagnostics | 1,21 |
Systémy řízení kvality | 1,29 |
Public Relations | 1,31 |
Oddělení logistiky a finanční odd. | 1,36 |
Assay marketing | 1,64 |
Praktická část: | |
---|---|
Návštěva jednotlivých oddělení | 1,00 |
Praktické ukázky | 1,21 |
5) Slovní hodnocení:
- komentář uvedla většina studentů (79%) – jedna praktická připomínka, jinak samá chvála
č. resp. | text |
---|---|
1 | málo času u návštěvy jednotlivých oddělení - tak 45 min. - více času na probrání případů atd. |
2 | individuální přístup, komunikace |
3 | považuji tento pracovní den za velmi přínosný, ráda jsem viděla fungující tým! A práci, která je z odvětví, kde se mohu ve své pozdější praxi uplatnit. Děkuji za příjemně strávený den s představením Vaší společnosti |
4 | Bylo přínosné vidět fungování i z jiné stránky, než laboratorní. Zjistit jiné možnosti našeho budoucího uplatnění. Rozhodně velmi motivační. Moc děkujeme za možnost seznámit se s Vaší firmou! |
5 | Příjemné prostředí, ochota odpovědět na veškeré dotazy, prezentace poutavé a výstižné. Velmi dobrý celkový dojem. Nemám žádné připomínky na zlepšení |
6 | Dobrá organizácia, zaujímavý program a milý prístup. Páčilo sa mi, že počas praktickej části sme boli rozdelení do malých skupiniek, takže sme všetko viděli, mali priestor na svoje otázky.Za všetko Vám patrí jedno vel'ké ĎAKUJEM! |
7 | Nejvíce se mi líbila praktická část, především aplikované vědy a molekulární diagnostika, mohl tomu býtvyčleněn větší prostor |
9 | Praktické - velmi přínosné, umíte vysvětlovat lépe, než na našich přednáškách. Více času na praktickou část |
11 | Výstižné prezentace, vystihující podstatné informace |
12 | Otevřený přístup, střídání přednášejících, dobře organizovaný progam |
13 | Děkuji za příležitost, vše super |
Pracovního dne se 5.5. zúčastnilo celkem 14 studentů z LFMU (7) a PřMU (7), z toho 13 žen a jeden muž. Převážně to byli studenti 2. a 4. ročníků.