Přínos projektu

Přínosem projektu je vytvoření studijních materiálů sloužících k rozvoji vědomostí s jasnou orientací na studenty lékařského oboru Fyzioterapie. Inovace, která bude postupně zakomponována zejména do praktické výuky na jaře 2017, bude zahrnovat přípravu nového sylabu pro daný kurz, e-learningových modulů, vzdělávacích textů a jiných studijních pilířů za účelem větší specifikace předmětu pro tento konkrétní obor. Součástí výstupu z projektu bude také soubor multimediálních učebních pomůcek. Vytvořené sady výukových materiálů budou také obsahovat pracovní listy a testy, které budou cíleně rozvíjet a ověřovat znalosti studentů v souladu s vytvořenými předpokládanými výstupními předpoklady a současně jim i vyučujícímu dávat zpětnou vazbu. Samozřejmostí projektu bude také pilotní ověření a implementace těchto nových materiálů do praktické výuky. Jedním z hlavních pilířů nových učebních materiálů bude využití přístrojové techniky a pochopení jejího biofyzikálního pozadí s orientací na tento lékařský obor. Výstupem projektu bude ucelený studijní materiál specializovaných kurzů zaměřených na problematiku fyzikálních metod využívajících např. účinků elektrických proudů, či magnetických polí, specializovaných pro studenty oboru Fyzioterapie. Jednotlivé úlohy budou tvořeny tak, aby mohly být realizovány v libovolném pořadí a ztvárňovat tak unikátní bloky úloh s teoretickou i praktickou částí a současně spolu vytvořily výukový komplex pokrývající budoucí možné nároky na studenty. Absolventi by měli po úspěšném ukončení předmětu prokázat odbornou způsobilost jak v teoretických znalostech, tak i v praktických dovednostech spojených s biofyzikální problematikou.